انا اعاني من عسر الهضم كل ما ابقى متوتره او متضايقه ممكن ايه الحل
انا اعاني من عسر الهضم كل ما ابقى متوتره أو متضايقه ممكن اعرف ايه الحل
إجابات الأطباء على السؤال
من الممكن انك تعانين من اضطراب القولون العصبي تجنبي التوتر وقللي من التوابل والكرزات وتناولي حب دسبتالين قبل الوجبات 1 2015-04-19 02:16:45
الدكتور علي عبادة جياد
طوارىء