انا اكل فاكهه وخضرة جميع انواع اللحوم البلدي اشرب مياة بأستمرار قوي النفسيه تمام لكن نحيف وجهي ناشف انا عايز يبان عليه الاكل ووجهي يتنفخ
إجابات الأطباء على السؤال
لا بد من التقييم التغذوي و الصحي 1 2019-01-29 10:57:22
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
لا بد من التقييم التغذوي و الصحي
اهتمي بتناول كبسولات الأوميجا 3 أو تناول كوب حليب بالعسل مع جنين القمح يوميا 1 2019-01-24 07:40:41
الدكتور محمد خيري
تغذية