انا باخد ترياكتين من فترة طويله وزاد الوزن اللي انا عايزاة ازاي اقدر ابطله من غير ما وزني ينقص تاني او بمعني ادق اثبت وزني من غير مااخس ومااخدش ترياكتين تاني
إجابات الأطباء على السؤال
كل ما حسيتي انه شهيتك للاكل قلت خدي حبه منه 0 2015-04-27 13:04:14
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية