انا برضع طبيعى وبنتى عندها ٩ شهور ووزنى وطولى وفى ناس نصحونى حبوب جريب
انا برضع طبيعى وبنتى عندها ٩ شهور ووزنى 95 وطولى 169 وفى ناس نصحونى حبوب جريبكسون للتخسيس فهل يناسبى هذا الدواء ولا يلحق الضرر بابنتى مع العلم ان جسمى مش سهل خالص يخسر الوزن
إجابات الأطباء على السؤال
الطرق  الطبيعية  والنشاط  الفيزيائي والحمية  الغذائية المنشودة  هو العلاج  حالتك , سلامات ’
الدكتور حسن عبد الغني حسن خليل المحتسب
طب عام