انا بعمل رجيم وملاحظه كل ما اوزن الاقى وزنى ثابت او بيزيد كمان فى وجع جامد فى العضلات ودايما عايزه انام؟
إجابات الأطباء على السؤال
غالبا يوجد خطا في نوع الريجيم المعتمد... من الضروري دراسة الحمية و جعلها متناسبة مع وضعك الصحي 0 2019-05-02 20:04:08
الدكتورة غنى الروماني
تغذية
الرجاء توضيح نوع الرجيم وإذا كان هناك رياضه أيضا 0 2019-05-02 12:07:24
الدكتور محمد عبد الحميد اسعد
طوارىء