انا بعمل نظام غذائى بقالى ثلاث اسابيع ولما روحت قست الوزن من يومين نزلت نص كيلو بس وانا ماشيه على نظام وشربب مياة وشاى اخضر بس انا مش عارفة السبب وشكرا ليكوا
إجابات الأطباء على السؤال
اهلا بك ... ما هو النظام الذي اعتمدتيه ؟ ولم تذكري وزنك وطولك ؟ 1 2015-11-14 15:06:50
أخصائية تغذية ايمان محمد حسن الحشكي
تغذية