انا تخيينة اوى وعندى و عملت دايت كتير و منفعشى و عايزة اخس بسرعة يعنى
انا تخيينة اوى وعندى 14 سنة و عملت دايت كتير و منفعشى و عايزة اخس بسرعة يعنى ف شهرين كده اعمل اييه
إجابات الأطباء على السؤال
يجب مراجعة اخصائية تغذيه 0 2015-06-09 12:04:18
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية
يجب مراجعة اخصائية تغذيه