سؤال عن طولي واقصي حد له
انا تلوقتي طولي 168 سم وعمري 15 سنة اقتربت من سن 16 وانا اختي طولها 144 واخي ذو متلازمة داون 155 سم وابي 174 وامي 158 هل طولي مناسب وأقصي طول هوصل له كام؟
إجابات الأطباء على السؤال
ليس هناك ما يسمى حد أقصى للطول و لعمرك يعتبر العامل الوراثي هو المحدد الرئيسي للطول  0 2022-03-13 18:54:35
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية