انا حامل بالشهر الرابع واريد زياده وزني
إجابات الأطباء على السؤال
الميلك تشيك وصفه هايله جدا لزيادةالوزن ولتتعرفى على الطريقه الصحيحه يكنك متابعتى على اليوتيوب قناة وقاية تيوبptclinic ستجدى فيها فديو خاص بالنحافه وبالتوفيق ان شاء الله
الدكتور اسامه محمد
تغذية