انا سنى وطولى ووزنى وعايزه افقد وزنى ومش عارفه انا بمارس رياضه لاكن سع
انا سنى 17 وطولى 155 ووزنى 68 وعايزه افقد وزنى ومش عارفه انا بمارس رياضه لاكن سعات باكل رز وحجات ممنوعه ممكن تساعدنى ؟ وكمان عندى مشكله فى العصاره الصفراويه
إجابات الأطباء على السؤال
توجد. برامج غذائيه… تابع واتس اب 1 2015-07-10 06:46:58
طاقم الطبي
توجد. برامج غذائيه… تابع واتس اب