السلام عليكم انا ضعيفة وزني ٤٦ وطولي ١٦٠ بدات اكل ما هو كتير السعرات ولا احرق اي انام ولا امشي كتيرل جسمي ازداد لاكن وزني بقي تابت ما السبب
إجابات الأطباء على السؤال
جسمك لم يزد جسمك ترهل من الخمول والكسل ولكن النشاط والتريض فاتح ممتاز للشهية 0 2019-02-17 19:01:31
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية
اختاري نظام صحي مناسب لك و مارسي تمارين الرياضيه و حاولي تركزي ع نشويات و العسل و حلاوه و .. 0 2019-02-14 12:26:30
أخصائية تغذية سجى احمد عواد المدارمه
تغذية