انا طولى ووزنى بس انا بروح الجيم كل يوم وبخس من الجيم كيلو و اتخن نفس
دكتور انا طولى 173 ووزنى 109 بس انا بروح الجيم كل يوم وبخس من الجيم 1 كيلو و اتخن نفس الكيلو بفكر ببيضتين او 2 رغيف فينو ب جبن
إجابات الأطباء على السؤال
تاكد من فحص هرمونات الغدة الدرقية و فيتامين د 1 2015-08-01 15:52:24
أخصائية تغذية فاتن تميم
تغذية