انا طولى ووزنى بس من بعد الولاده وطلعلى جناب مهما حاولت انزلها مش بتنز
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا طولى 158 ووزنى 58 بس من بعد الولاده وطلعلى جناب مهما حاولت انزلها مش بتنزل عايزه رجيم للمنطقة الجناب مع العلم انى ولاده من 3 سنين
إجابات الأطباء على السؤال
لا يوجد رجيم لتنحيف منطقة معينة في الجسم ، اتبعي نظام غذائي مناسب لك مع عمل تمارين لهذه المنطقة 4-5 مرات اسبوعيا وتزول بإذن الله. 1 2015-02-09 08:52:44
أخصائية تغذية روعة اسليم
تغذية
اتبعي نظام غذ 1 2015-02-09 08:49:24
أخصائية تغذية روعة اسليم
تغذية
اتبعي نظام غذ