عايزة طريقة تغذية مناسبة
انا طولى ١٥٣ ووزنى ٤٥ كنت عايزة اتخن لانى انا رفيعة جدا عايزة ابقى 50 كيلو او 53 ايه طريقة التغذية المناسبة ولو فيه علاج ايه هو بس من غير ما ياثر على حاجات تانية فى جسمى
إجابات الأطباء على السؤال
اولا تحليل دم تحليل بول تحليل براز لمعرفة صحة الجسم من الداخل وخلوه من اى مشاكل صحيه مزمنه بعد ذلك عمل نظام غذائي مناسب إذا لم يستجيب الجسم مع الاكل بانتظام يفضل عمل تحليل الغدة 1 2019-09-07 07:51:45
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية