محتاجه دكتور يساعدني ع الدايت
انا طولي 157 ووزني 67 عايزة اخس واوصل لوزن 57
إجابات الأطباء على السؤال
انتى بعمر حرج تحتاجين نظام مدروس جيدا تابعي اخصائي تغذية لعمل نظام غذائي مناسب 2 2020-03-07 07:36:24
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية