ابغا ازيد طولي ٥ سانتي
سلام عليكم انا طولي ١٦٨ وزني ٨٤ وعمري ٢٦ وابغا أزيد طولي ٥ سانتي في حبوب تزود الطول زي حبوب الكالسيوم
إجابات الأطباء على السؤال
وعليكم السلام. معدلات الاستفادة من تغذيتك ضايعة مع الوزن الزائد اللي عندك. حاول تنزل وزنك باسرع وقت وادخل على موفع ايهرب بتحصل كورسات لزيادة طول القامة. تحياتي 2 2021-02-22 14:15:39
استشاري التغذية عمرو ابو صالح
تغذية