انا عايزة اورلى يفقد من الوزن قد ايه خلال الشهر انا باخده بالفعل بس حا
انا عايزة أعرف اورلى يفقد من الوزن قد ايه خلال الشهر؟ انا بأخده بالفعل بس حاسة انى يزيد مع العلم ان تقريبا مابأكلش ومتبعة نظام
إجابات الأطباء على السؤال
الاعتماد على الأدوية في التخسيس اول مراحل الفشل في خسارة الوزن الزائد 0 2017-06-13 00:57:56
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية