انا عايزه اسال شرب كوب نسكافيه بلبن بودره بدون سكر يوميا بيزيد الوزن
السلام عليكم انا عايزه اسأل شرب كوب نسكافيه بلبن بودره بدون سكر يوميا بيزيد الوزن
إجابات الأطباء على السؤال
حسب كمية اللبن المضاف، عموماً المهم هو مجموع السعرات الحرارية المستهلكة يومياً 0 2016-04-28 19:22:54
أخصائية تغذية روعة اسليم
تغذية