انا عمرى طولى وزنى حاولت اكل كتير بس معرفتش واخدت فيتامينات كتير بستشا
انا عمرى 21 طولى 178 وزنى 60 حاولت اكل كتير بس معرفتش واخدت فيتامينات كتير بستشاره طبيب ومفيش فايده ياريت حل
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل ان تكون زيادة الوزن للذكور من العضلات ايضا وليس فقط الدهون لذلك مارس رياضات بناء العضلات واتبع حمية غذائية تناسب احتياجاتك باشراف اخصائي تغذية 3 2015-03-26 11:56:48
أخصائية تغذية سيرين البحيري
تغذية