انا عمرى و طولى سنتيمتر و وزنى كيلو عاوز نظام غذائى امشى عليه باصناف ا
السلام عليكم أنا عمرى 18 سنة و طولى 165 سنتيمتر و وزنى 65-70 كيلو عاوز نظام غذائى أمشى عليه بأصناف الأكل إلى أكلها (فطار-غدا-عشا) و أنا بمارس كورس غذائى Focus T25 و شكراً
إجابات الأطباء على السؤال
ينصح توجيه السؤال لاخصائي التغذية 0 2014-12-08 09:01:41
الدكتور ربيع روحي صالح
الروماتيزم والمفاصل
ينصح توجيه السؤال لاخصائي التغذية