انا عملت عمليه شد البطن الكلي ومحتاج اعرف ايه الزياده اللى متاح ازيدها واخسها بحيث ميحصلش ترهلات تاني مع العلم انى خسيت بالدايت اكتر من 100 كيلو بس لسه مقدرش امسك نفسي
إجابات الأطباء على السؤال
من 2 الي 3 كيلو زيادة فقط والا يحدث مشاكل مع عملية شد البطن النزول مفيش مشكلة في عدد الكيلو جرامات المفقودة الي الوصول للوزن المثالي 1 2019-02-24 19:15:42
الدكتور محمد خيري
تغذية