الجانب الايسر من الخصر اكبر من الجانب الايمن من الخصر
انا عندى الجانب الأيسر من الخصر اكبر من الجانب الايمن من الخصر هل هذا طبيعي؟ وانا نسبه الدهون اللى عندى ١٥٪ وانا عمرى ١٤ سنة هل نسبة الدهون اللى عندى كتيرة ام قليلة؟
إجابات الأطباء على السؤال
طبعا غير طبيعي وهذا ناتج من الجلسة الخطأ بانتظام 0 2020-03-07 07:18:37
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية
تعليقات الزائرين
زائر زائر
عندي الجنب الايمن نزل والجنب الايسر عندي كبير مش بينزل ليه