انا عندى مشكله فى انى مهما اكلت مش بتخن وعملت المستحيل عشان اتخن ويبقى جسمى متناسق بس بفشل فى كل مره ومش عارفه ايه السبب
إجابات الأطباء على السؤال
بنصحك بمراجعة اخصائية التغذية وعمل برنامج مدروس بناء على السعرات الحرارية، واهم شي الالتزام... 1 2014-12-14 13:10:24
أخصائية تغذية وفاء العمايرة
تغذية