انا عندى 22 سنه وانسه وطولى 160 ووزنى 82 عايزه حاجه للتخسيس وتكون سريعه علشان فرحي قرب
إجابات الأطباء على السؤال
ما تنسي عزيزتي إنتي عروسه يعني اذا اتبعتي أي حميه مش صحيحه او حرمتي نفسك من عناصر معينه بيأثر على منظرك و بشرتك ما تقلقي تواصلي او زوري أخصائي تغذيه بيساعدك بطريقه صحيه و مضمونه بحيث ما ترجعي تكسبي الوزن و ما تخسري جمالك . 0 2019-02-03 17:32:49
أخصائية تغذية سجى احمد عواد المدارمه
تغذية
كم ممكن تخسري يعتمد على التزامك بالبرنامج و الرياضه اذا كان عندك أراده بتقدري تخسري بالشهر لحد 8_10 كيلو . 0 2019-02-03 17:30:51
أخصائية تغذية سجى احمد عواد المدارمه
تغذية
خساره الوزن السريعه ترجعي تكسبيها زياده مرتين لهيك حاولي التزمي ببرنامج غذائي و تمارين رياضيه بتخسري و تشدي جسمك 0 2019-02-03 17:29:28
أخصائية تغذية سجى احمد عواد المدارمه
تغذية