انا عندى وطولى سم ووزنى كجم بس اقل مجهود بيتعبنى مع انى باكل كويس
انا عندى 21 سنة وطولى 163 سم ووزنى 50 كجم بس اقل مجهود بيتعبنى مع انى باكل كويس؟
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك غير متناسب مع طولك، ويجب عليك القيام بممارسة الرياضة من أجل أن تزيد التغذية واللياقة البدنية. 1 2009-11-16 23:08:18
طاقم الطبي