انا عندى ووزنى وطولى و يكون وزنى كنت عاوز استخدم نظام رجيم فممكن اى نظ
انا عندى 18 سنه ووزنى 86 وطولى 172 و اريد ان يكون وزنى 71 كنت عاوز استخدم نظام رجيم فممكن اعرف اى نظام امشي عليه ؟
إجابات الأطباء على السؤال
توجد انظمه غذائيه كثيره..تابع 0 2015-08-01 02:07:05
طاقم الطبي
توجد انظمه غذائيه كثيره..تابع