انا عندي وزني كيلو عايز اخس بسرعة عشان المدارس
انا عندي 14سنه وزني 55 كيلو عايز اخس بسرعة عشان المدارس
إجابات الأطباء على السؤال
ماهو طولك عزيزتي 1 2015-07-12 16:20:57
أخصائية تغذية علا الرفاعي
تغذية
ماهو طولك عزيزتي