انا فتاة عمري 17 اعاني من نقص الوزن طولي 175 و وزني 52 ما الحل!!
إجابات الأطباء على السؤال
الوزن المثالي 65 كيلو ولازم يكون فية متابعة مباشرة مع متخصص في مجال التغذية العلاجية وعلاج السمنة لازم يكون فية تحاليل طبية زي تحاليل الغدة الدرقية وصورة دم كاملة مع دهون الدم ووصف أدق برنامج غذائي صحي ومتوازن 1 2019-01-05 09:48:44
الدكتور محمد خيري
تغذية