انا كان وزني كيلو جرام ف خسرت كيلو و الان مش بتزل وزني ثابت بقاله شهر
أنا كان وزني 97 كيلو جرام. . ف خسرت 16 كيلو . . و الان مش بتزل . . وزني ثابت بقاله شهر . . و انا وزني المضبوط يكون 70 لان طولي 169 . ف عايز اعرف ازاي ازود عملية حرق الدهون
إجابات الأطباء على السؤال
وقفي اتباع الريجيم لمدة 3 الى 5 ايام ثم عودي لتطبيقه لان الجسم اذا تعود على نظام معين لفتره طويله يفقد استجابته 1 2015-06-15 09:15:16
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية