انا متزوجة من سنتين و وقبل الزواج كان وزني وبعد الزواج بفترة شهر زاد و
انا متزوجة من سنتين وعمري 28 وقبل الزواج كان وزني 65 وبعد الزواج بفترة شهر زاد وزن اصبحت 86 وطولي 156 وانا جربت اكتر من رجيم بس مانفع والدكتور قالي عشان تحملي لازم ينقص وزنك
إجابات الأطباء على السؤال
عندك مشاكل بالهرمونات ؟ 0 2015-09-09 19:55:37
أخصائية تغذية سجى المدارمه
تغذية
عندك مشاكل بالهرمونات ؟