انا مصرى مشكلتى انى نحيف جدا طول عمرى نحيف مع انى معظم الوقت باكل كويس
أنا شاب مصرى 25 سنة مشكلتى إنى نحيف جدا طول عمرى نحيف مع إنى معظم الوقت بأكل كويس طولى 175 وزنى 60 والصورة الشخصية موضحة حالة جسمى
إجابات الأطباء على السؤال
للاجابة عليك ماهى طبيعة عملك والمجهود الذى تقوم به يوميا ونوعية الاكل وكمية السعرات اليومية وهل متزوج ام لا 0 2018-12-06 15:55:22
الدكتور عمادالدين دعماد حمدى
باطنية