عايزه اسم منوم يكون مش بيسبب زيادة ف الوزن او فتح الشهية
أنا من فترة وانا باخد نايت كالم وتدريجيا بقيت ازود ف الجرعة لحد مبقيت اخد شريط ٣ جرام عشان انام محتاجة نوع تاني يكون مش بيسبب زيادة ف الوزن لأن دي عقدة أنا بعاني منها وارجو محدش يقولي اعرضي نفسك علي طبيب علشان دا مش هقدر اعمله لو حد يقدر يساعدني هكون ممتنة جدا وشكراً
إجابات الأطباء على السؤال
الافضل عدم تناول منوم و الافضل معرفة اسباب الارق و عدم النوم و معالجتها 1 2022-06-08 13:02:18
د. ايلي عون
استشاري التغذية