انا نحيفه جدا وشكلى رفيع اوى عيزة دواء كويس يوسع معددتى عشان اتخن عملت
دكتور انا نحيفه جدا وشكلى رفيع اوى عيزة دواء كويس يوسع معددتى عشان اتخن عملت تحليل غده ومفيش حجا طلعت انا عندى قولون بس عيزة فاتح شهيه كويس يخلينى اتخن نفسى اتخن 40 كليلو حتا لو كان حقن بس مهم تجيب نتيجه
إجابات الأطباء على السؤال
كم وزنك و طولك ؟ عملتي تحليل براز و بول و حليل جرثومة المعدة او حساسية الكلوتن ؟ تزيدي 40 كيلو اكيد غير صحي ابدا , و لا يوجد حقن تزيدك هيدا الوزن . ارسلي لي التفاصيل وبرسل لك اللازم من العلاج و النظام الغذائي لزيادة الوزن 3 2013-05-16 10:51:49
أخصائي تغذية فيفيان محمد وهبي
تغذية
تعليقات الزائرين
زائر زائر
انا نحيفه جدا ونفسي اتخن وعملت كل حاجه ومفيش فايده وتعبت من كتر منا رفيعه وعملت كل التحاليل وكلها كويسه بس عندي الحرق عليا انا وزني 44 وطولي 162 بليز حد يرد