انا وزنى كليو وطول عايز نظام تخسيس بس لو يكون حبوب احسن لظروف شغلى ما
انا وزنى 98كليو وطول 176 عايز نظام تخسيس بس لو يكون حبوب احسن لظروف شغلى ما ينفع الرجيم
إجابات الأطباء على السؤال
كل ادوية تخفيف الوزن لها اضرار جانبيه خطيره لذا يجب عدم تناولها واتباع نظام غذائي صحي مع التمارين الرياضية يوميا وباستشارة اخصائية تغذيه 1 2015-06-23 08:48:04
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية
تعليقات الزائرين
زائر زائر
انا وزني 90 وطولي 165 عايزة نظام غذائي لحرق الدهون باستعمال حبوب اورليستات