انا وزنى 89 وطولى 173 وعايزه اخس انا عندى 19 سنه وكمان صدرى كبير جدا مش بعرف البس ولا اعمل اى حاجه بسبب كبيرهلو سمحتم قولولى اعمل اى
إجابات الأطباء على السؤال
مع الرغبة الصادقة و الإرادة القوية الحل بسيط و يكمن في إتباع نظام غذائي صحي و زيادة النشاط البدني . 0 2019-01-29 12:35:16
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
عزيزتي ما تقلقي كثير في حل بس بده أرادة، اول شي أنتي بمرحله نمو ، يعني نزول الوزن و شد الجسم بسهوله و خصوصا الشد و نحت الجسم
2 2019-01-23 17:59:00
أخصائية تغذية سجى احمد عواد المدارمه
تغذية