انا وزنى وطولى ومقلله اكلى جدا وبمشى من الى ايام فى الاسبوع على المشاي
انا وزنى 75 وطولى 160 ومقلله اكلى جدا وبمشى من 3 الى 4 ايام فى الاسبوع على المشايه بس بخس بصعوبه جدا عايزه حاجه تزود الحرق عندى انا عندى 29 سنه ومتزوجه
إجابات الأطباء على السؤال
النزول الطبيعي للوزن هو من نصف كيلو إلى 1 كيلو أسبوعياَ، إذا كان أقل من ذلك ينصح بمراجعة أخصائي تغذية لوضع البرنامج المناسب لك ومتابعتك. 0 2015-04-29 21:47:42
أخصائية تغذية روعة اسليم
تغذية