انا وزني 50 ك وطولي 163 سم وعمري 21 سنه انا كده وزني طبيعي ولا محتاج يزيد ولو محتاج يحتاج قد ايه وازاي
إجابات الأطباء على السؤال
نظريا  هذا الوزن ممتاز لكن  من الناحيه العمليه  قد تكون هناك اى  ملاحظات  وهذه لا تتاتى الا عن طريق زيارتك لمتخصص اذا كنت  حاسه باى  مشاكل لكن الكلام النظرى انت كده وزن مثالى للرشاقه  والانوثه 0 2018-12-20 11:11:02
الدكتور اسامه محمد
تغذية