استفسار حول ما اعاني منه
انا وزني ٥٣ كيلوا وطولي ١٦٦ وياكل كتتير بس مش بتخن عماله اخسن وباخد مكمل غذائي ايه الحل عشان اتخن واكون في الجسم المثالي ؟
إجابات الأطباء على السؤال
للنحافة اسباب عديدة و فقدان الشهية عرض و لا بد من التقييم الصحي و التغذوي لمعرفة السبب الرئيسي و عليه يتسنى اعطاء النصيحة المناسبة 0 2022-06-03 20:10:46
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية