انا وطولي بس وزني حاولت ازيد وزني بلعب الحديد وشرب الفتمينات وفاتح الش
انا عمري 23 وطولي 176 بس وزني 53 حاولت ازيد وزني بلعب الحديد وشرب الفتمينات وفاتح الشهية واكلي منيح بس مافي فايدة بس معلومة انا بدخن بس من قبل الدخان وانا نحيف
إجابات الأطباء على السؤال
لعب الحديد بيزيد العضلات ممكن يكون وراثه او تلعب تمارين ترهق نفسك بالتالي يجسمك يحرق اكتر 1 2017-02-01 13:07:28
أخصائية تغذية سجى احمد عواد المدارمه
تغذية