انا وطولي ووزني كم احتاج ان انزل وزني علشان وزني يكون مناسب
انا عمري 55 وطولي 169 ووزني 83 ....كم احتاج ان انزل وزني علشان وزني يكون مناسب
إجابات الأطباء على السؤال
ابدا بتنزيل ١٠ كيلو تدريجيا تكون وصلت لمرحله قريبه جدا للوزن المناسب لك 1 2015-07-16 05:30:20
أخصائية تغذية علا الرفاعي
تغذية