ترهلات الجسم في الصدر والبطن
سلام عليكم انا ولد عمري ٢٠ سنة وزني ٧١ كيلو وطولي ١٧٠ سم جسمي مش تخين بس مش كويس وعندي ترهلات في جسمي هي المشكله الأكبر ليا مسببه لي ازعاج بلعب جيم وبحاول اقلل من اكلي بس بردوا مفيش نتيجة
إجابات الأطباء على السؤال
حاول أن تركز على تمارين الشد للمناطق التي تعاني من الترهل و يمكنك استخدام الكريمات الخاصة بالشد و الترهلات و تباع في الصيدليات 0 2023-09-11 21:48:39
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية