انا ووزني وطولي وجربت كتير علشان وزني يزيد ومش عارفه اعمل ايه وزني ثاب
انا19سنه ووزني 50 وطولي 168وجربت كتير علشان وزني يزيد ومش عارفه اعمل ايه وزني ثابت بقالي 5 سنين ومش عارفه اعمل ايه ارجو المساعده
إجابات الأطباء على السؤال
هناك مقالة بهذا الخصوص يمكنك متابعة الارشادات ويجب الصبر للوصول الى نتيجة فزيادة الوزن عادة ما تكون اصعب من انقاصه. ويجب الانتباه الى انك خلال الفترة السابقة كنت في مرحلة نمو ومن الممكن الآن ان يزيد الوزن بسهولة أكثر ولكن مع زيادة تناول السعرات الحرارية عن المعدل المعتاد عليه ولمدة لا تقل عن شهرين. 0 2011-10-07 12:17:55
طاقم الطبي