بصراحة انا تخينة ونفسى اخس عملت رجيمات كتير وبلعب رياضة بقالى سنين وجس
السلام عليكم بصراحة انا تخينة ونفسى اخس عملت رجيمات كتير وبلعب رياضة بقالى سنين وجسمى مش بينزل لو نزلت برجع تانى اخر حاجة رحت لدكتورعطانى رجيم وكتبلى ع دواء اسمة فاتاشى
إجابات الأطباء على السؤال
يجب الابتعاد التام عن كافة الادويه واللجوء الى نظام غذائي صحي مع التمارين الرياضية وباستشارة اخصائية تغذيه 0 2015-05-31 12:32:14
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية