بنتى عمر شهرين بترضع صناعى عندها انتفاخ رهيب مش بترتاح غير لما اعملها ينسون واحليه ب عسل هل دا صح ولا لا وبعد ما يتشربه بتنام
إجابات الأطباء على السؤال
لا ينصح باليانسون و العسل لهذا العمر أبدا - ينصح بتغيير نوع الحليب و الجرعة . 0 2019-06-11 11:55:06
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
لا طبعا مش صحيح العسل المفروض مش اقل من 9 شهور لسنه لما الطفل ياخده بامان 4 2019-06-09 14:57:25
الدكتور اسامه محمد
تغذية