دايما عندي شراهه ف الاكل حتي لو شبعت ودايما شايفه ان وزني زايد وبحاول بكذا طريقه اني انزل ف الوزن بالرغم من ان وزني 50 كيلو و طولي 163
إجابات الأطباء على السؤال
المعطيات غير واضحة شراهة أكل وزن زايد وزنك 50 طول 163 أين المشكلة أو أين السؤال 0 2019-05-22 14:20:30
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية