ذكر احتاج اصل ل كيلو و انا كيلو في فتره وجيزه بفطر ربع رغيف جبنه و بيض
ذكر 23 سنه.احتاج اصل ل80 كيلو و انا 110 كيلو في فتره وجيزه .بفطر ربع رغيف جبنه و بيضتين و و خياره و بتغدي ربع فرخه حاف او سمكتين حاف و بتعشي تفاحه و بلعب 20 بطن ..حلو !
إجابات الأطباء على السؤال
حلو :) ضيف مع الفرخه او السمك طبق سلطه و العشا بردو زود مره بيضه و مره سلطة بالزبادي و بعد الفطار بساعتين خدلك تفاحه او عصير فريش و بعد بساعتين او تلاته نفس الكلام اشرب ميه بمعدل لترين في اليوم بس وزعها مش مره واحدة امشي 4 ايام 40 دقيقه. بس كدا حلو :) بالتوفيق 0 2017-07-03 22:12:09
أخصائي تغذية محمد حمزه
تغذية