رجيم لو اجبرت علي السهر لحد ص ممكن افطر وقتها و انام ص لحد و اقوم اتغد
رجيم .لو اجبرت علي السهر لحد 6 ص ممكن افطر وقتها و انام 9 ص لحد 3 و اقوم اتغدي و لا ده يفسد الرجيم ...لاني اعرف اني لو نمت بعد الفطار بدون حركه ممكن اتخن !!
إجابات الأطباء على السؤال
ينصح بعدم الاكل ثم النوم لانه سيؤدي الى بزيادة الوزن بعد ماتصحى افطرى 0 2017-07-12 13:10:00
أخصائية علاج طبيعي كريمة عبد الرحمن مرسي
علاج طبيعي