نحافه شديده
سني ١٩ وزني ٥٤ و طولي ١٦٣ مفيش شهيه للأكل خالص محتةجه دواء لزيادة الوزن او فاتح للشهيه امن ، شكرا
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك ضمن الطبيعي اما بالنسبة للشهية يفضل اجراء تحاليل دم شاملة لمعرفة سبب الخلل 0 2022-12-20 04:41:23
أخصائية تغذية زينة شبيب
تغذية