صباح الخير يادكاتره عندى 25 سنة بشتغل وزنى 70كيلوطولى177سنتيمتر بشعر بالتعب والارهاق طول اليوم وعند عمل شاق احس بالتعب تنصحنى اعمل ايه عاوز جدول نظام غذائى نباتى مع الرياضة
إجابات الأطباء على السؤال
ممكن تعمل فحص فيتامين د مع صورة دم و نسبة الحديد فى الدم 1 2019-04-14 23:34:31
د. هالة لطفى
تغذية
اعمل فحص دم لمعرفة نسبة الحديد بالجسم 1 2019-04-12 18:11:14
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية
اعمل فحص دم لمعرفة نسبة الحديد بالجسم