طولي ١٥٥سم ووزني ٧٠ كيلو و ٢٠ عايزة نظام صحي سليم لازم اخس عشان فرح في
طولي ١٥٥سم ووزني ٧٠ كيلو وعمري ٢٠ سنة عايزة نظام صحي سليم لازم اخس عشان فرح اختي في شهر اربعة ولا اخس مش اقل من ١٥ كيلو
إجابات الأطباء على السؤال
عملية نقصان الوزن لا تتم بسرعة ، اذا تعتمد على تغير العادات الغذائية واتباع نظام غذائي صحي مع ممارسة الرياضة باستطاعتك نقصان من 1 الى 1.5 كيلو خلال الاسبوع باتباع نظام غذائي صحي معين يعتمد على قياسات معينة يتم وضعه من قبل اخصائي تغذية 0 2016-02-09 13:05:21
أخصائية تغذية رناد قطينة
تغذية